Veelgestelde vragen. Klik op een vraag om het antwoord te lezen...
Webshop
- Ik heb iets besteld, maar wil het toch niet meer. Kan ik dit annuleren?
- Ik begrijp niets van computers. Kan ik de producten ook op een andere manier bestellen?
- Hoe moet ik inloggen?
- Hoe moet ik mijn gegevens wijzigen?
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
- Kan ik mijn wachtwoord veranderen?
- Mijn wachtwoord werkt niet
- Ik ben mijn klantnummer kwijt. Wat moet ik doen?
Producten
- Ik wil graag sporten bij een vereniging die niet in de webshop staat. Kan ik hier geld voor krijgen?
- Hoe snel ontvangt de aanbieder de betaling, na bestelling van een product?
- Kun je lid worden van meerdere verenigingen of organisaties via Meedoen in Borger-Odoorn?
- Kan ik een product bestellen dat niet in de webwinkel staat?
- Wanneer kun je starten bij de vereniging/organisatie waar je voor aangemeld bent?
- Kan ik via de webwinkel ook witgoedproducten aanschaffen?
Hoe werkt de webshop?
- Hoe kan ik een product bestellen?
-
Ik heb iets besteld, maar ik heb geen bevestiging hiervan ontvangen
Wij adviseren u om te kijken of uw product nog in uw winkelmandje staat. Pas als uw winkelmandje geleegd is, dan is uw bestelling definitief en ontvangt u een bevestiging.
Contact
Stel uw vragen aan:
Sociale teams Borger-Odoorn
0800 2009Website sociale teams
Gemeente Borger-Odoorn
14 0591webwinkel@borger-odoorn.nl
Website gemeente