Veelgestelde vragen. Klik op een vraag om het antwoord te lezen...
Webshop
- Ik heb iets besteld, maar wil het toch niet meer. Kan ik dit annuleren?
- Ik begrijp niets van computers. Kan ik de producten ook op een andere manier bestellen?
- Hoe moet ik inloggen?
- Hoe moet ik mijn gegevens wijzigen?
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
-
Kan ik mijn wachtwoord veranderen?
Ja. Nadat u voor de eerste keer heeft ingelogd, vraagt het systeem u een nieuw wachtwoord te kiezen. Dit wachtwoord moet bestaan uit minimaal 8 tekens. Het wachtwoord moet tenminste 1 hoofdletter, 1 cijfer en 1 vreemd teken bevatten. In verband met veiligheid is uw wachtwoord telkens 60 dagen geldig.
- Mijn wachtwoord werkt niet
- Ik ben mijn klantnummer kwijt. Wat moet ik doen?
Producten
- Ik wil graag sporten bij een vereniging die niet in de webshop staat. Kan ik hier geld voor krijgen?
- Hoe snel ontvangt de aanbieder de betaling, na bestelling van een product?
- Kun je lid worden van meerdere verenigingen of organisaties via Meedoen in Borger-Odoorn?
- Kan ik een product bestellen dat niet in de webwinkel staat?
- Wanneer kun je starten bij de vereniging/organisatie waar je voor aangemeld bent?
- Kan ik via de webwinkel ook witgoedproducten aanschaffen?
Contact
Stel uw vragen aan:
Sociale teams Borger-Odoorn
0800 2009Website sociale teams
Gemeente Borger-Odoorn
14 0591webwinkel@borger-odoorn.nl
Website gemeente